Novell pod DOSemu

Radovan Garabik garabik na atlas13.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Červen 15 16:52:14 CEST 2000

Honza <pospa na klara.pef.zcu.cz> wrote:

 : On Thu, 15 Jun 2000, Radek Vybiral wrote:

 :> On Thu, 15 Jun 2000, Honza wrote:
 :>
 :> >
 :> > Zdravim
 :> >
 :> > Nemate nekdo zkusenosti z rozchozenim Novelovskeho klienta pod DOSemu?
 :> > Jde mi nejem o primountovani Novelovskych disku, ale o to, abych se mohl
 :> > pomoci linuxoveho terminalu pripojit k Novelovske siti. Dik za kazde
 :> > popostrceni.
 :>
 :> O co teda jde? O klienta nebo o linuxovy terminal. Mozna by to chtelo
 :> trochu si ujasnit pojmy...
 :>
 :> R.V.
 :>
 : Jde mi o to, abych se z Linuxovskeho terminalu mohl nalogovat do Novellu.

a nestaci ncpmount?

inac pod dosemu to ide ale je to astrologia... funguje to len s vybranymi
verziami novellu, dosovskych ovladacov a programami (tj kedysi som to mal
rozbehane a potom sa upgradol novell a prestalo to ist a uz som to nechal
tak)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |