Novell pod DOSemu

Čtvrtek Červen 15 23:19:58 CEST 2000

> Nemate nekdo zkusenosti z rozchozenim Novelovskeho klienta pod DOSemu?
> Jde mi nejem o primountovani Novelovskych disku, ale o to, abych se mohl
> pomoci linuxoveho terminalu pripojit k Novelovske siti. Dik za kazde
> popostrceni.

Pokud jde o DosEmu, pak je potreba zprovoznit IPX v Linuxu (funguje
slist, ncpmount), pak povolit IPX v konfiguracnim souboru DosEmu
(/etc/dosemu.conf) a nakonec spustit v DOSovem okne emulatoru VLM.EXE (v
jeho adresari musi byt i ty soubory *.VLM).

Vice viz treba moje stranky (nebo Linuxove noviny).

--
                        Milan Kerslager