reverzni DNS nefunkcni

Čtvrtek Červen 15 16:55:32 CEST 2000

On Thu, 15 Jun 2000, Petr Novotny wrote:

> Ano. Obe strany se musi dohodnout. Slash neni o nic
> automatictejsi (nebo samozrejmejsi) nez treba pomlcka. Ne vsichni
> provideri maji radi jmena s pomlckou. Ne vsichni klienti maji radi
> jmena s pomlckou.

Pomlcku? Neni nahodou rec o podtrzitku?

> [Budete pak nekomu rikat "tvuj klient jede podle RFC 1234 ale muj
> server podle 2345 - musis upgradovat"? (Pro hnidopichy: Cisla RFC
> jsou pseudonahodna.)]

A co kdyz ty dve RFC popisuji dva uplne ruzne protokoly? :)

> Mimochodem, jeste porad cekam, az mi nekdo vysvetli, v cem je
> delegace pres aliasy chytrejsi, rychlejsi nebo lepsi nez prima
> delegace pres NS zaznamy. Tedy krome toho, ze BIND je napsany
> tak hloupe, ze co zona to soubor o minimalne deseti radkach a
> dalsich sest radku v konfiguraku.

Treba z toho duvodu, ze kdyz je to pres CNAME, tak ma ten subnet svoje
vlastni SOA, ve kterem muze byt kontakt na opravdoveho spravce te
"subzony"...aby mohli nase stiznosti ignorovat na spravnem miste.