Hardware pro bezdratovy internet a Linux

Jura jurux na telecom.cz
Pátek Červen 16 00:43:24 CEST 2000

Ahoj vsichni
Seznamuji se s Linuxem (momentalne RH 6.2). Hodlam vyuzit nabidky
internetoveho providera a bezdratove se pripojit k internetu. Provider
ke sve sluzbe nabizi potrebny hardware ve forme internich ISA, PCI karet
nebo ve forme externiho zarizeni "radiomodemu".  Samozrejme bych chtel,
aby mi tato forma pripojeni na internet bez problemu slapala i pod
Linuxem a resim problem jaky HW zvolit. Mate nekdo s touto problematikou
zkusenosti a muzete mi prosim nejak poradit ?
Diky
Jura