Hardware pro bezdratovy internet a Linux

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Neděle Červen 18 23:21:42 CEST 2000

Pouzivame WaveLANy od Lucentu (dneska Orinoco), 11Mbps Turbo karty,
a u zakazniku pak linuxy jako fw/mail/router... bez problemu, slape to
samo, u hodne jsou to vyrazene 486. Je to kombinace s ISA adapterem.

tm