bad clusters on linux HDD

Martin Douda mad na students.zcu.cz
Čtvrtek Červen 15 23:56:54 CEST 2000

> Tak jsem vcera disk "otestoval" prikazem mkfs -t ext2 -c /dev/hdd ...a
> zadny badblock to nenaslo, uz mi to pripada fakt divne :). Pokud disk
> vadny je, tak by se to melo projevit i v linuxu, ne ? :).

Malinko off-topic: mam seagate 850 mb (ST5850A), jednou se mi na nem
stalo, ze se uplne po...., vadne bloky kam jsem se podival.
Nachal jsem ho par dni (tydnu) odpocinout  a od te doby se chova naprosto
bez potizi (ale neni na nem zadny velky provoz, slouzi akorat cas od casu
pro prenos CDcka na vypaleni).

Od te doby jsem na disky hodne podeziravy, tehdy me to stalo dost dat a
podle vseho zbytecne. Na druhou stranu, kdyz mi rika, ze je vadny, tak mu
taky tak uplne neverim.

				Martin

                        Martin "MaD" Douda
WEB:http://www.volny.cz/mad3/                EMAIL:mad na students.zcu.cz
SMS:mad na gate.mobil.cz (up to 160 characters) PHONE:+420603752779
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
Linux is obsolete
(Andrew Tanenbaum)