bad clusters on linux HDD

Zdenek Drvota drvota na zds.cz
Pátek Červen 16 10:34:17 CEST 2000

Ahoj,
takovohle "zavadu" mohlo zpusobit i napr. prehrati disku.
Malokdo si uvedomuje, ze se musi radne chladit NEJEN
procesory. Kolem HDD musi byt dostatek volneho prostoru
k proudeni vzduchu nebo je dobre pridat i nejaky ten
vetracek, kdyz to nestaci (zvlaste u nekterych SCSI disku)!
Spatny odvod tepla z PC muze zpusobovat ruzne zahadne chyby.

### Martin Douda napsal dne 15 Jun 00, v 23:56 :
> Malinko off-topic: mam seagate 850 mb (ST5850A), jednou se mi na nem
> stalo, ze se uplne po...., vadne bloky kam jsem se podival.
> Nachal jsem ho par dni (tydnu) odpocinout  a od te doby se chova naprosto
> bez potizi (ale neni na nem zadny velky provoz, slouzi akorat cas od casu
> pro prenos CDcka na vypaleni).
>
> Od te doby jsem na disky hodne podeziravy, tehdy me to stalo dost dat a
> podle vseho zbytecne. Na druhou stranu, kdyz mi rika, ze je vadny, tak mu
> taky tak uplne neverim.

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail