RE: Několik dotazů začátečníka - ve skupine news LINUX zacatecnici nejsou

Kuffa Libor Libor.Kuffa na cet.os.ds.mfcr.cz
Pátek Červen 16 08:47:00 CEST 2000

Nezlobte se, ale neda mi to, abych nereagoval na Vas mail.
Sam jsem v LINUXu naprosty zacatecnik (poprve jsem jej nainstaloval pred
mesicem a pul) a predtim jsem s nim mel jen velmi male zkusenosti - tak
akorat abych vedel, ze neexistuje dir, ale ls a ze musim CD "namontovat"
pred pouzitim.
Vznesl jsem do konference tri dotazy a vzdy jsem dostal odpoved spolu s
dovetkem typu RTFM, atp.
Tak jsem se podle toho zaridil.
Stalo me to par probdelych noci, spoustu sprostych slov, mirne zdokonaleni
se v anglictine (nemam ji moc dobrou) a 8 x reinstalovany LINUX.
Ale - dneska mam funkci tiskarnu, modem, scanner, sit (mame s bratrem sva PC
propojena ethernetem + nekdy si vezmu notebook z prace a vse slape), plne
funkci cestinu, windowmaker slape take v pohode a muzu rict, ze zacinam
LINUXu trochu rozumet, protoze jsem se DONUTIL studovat manualy.
Kdybych to vse resil pres konferenci, tak sice vim, co musim udelat, ale
nepochopim proc.

Takze jedina opravdu dobra rada, kterou dostane zacatecnik v konferenci, je
to, co kritizujete: CTETE MANUAL.

Omlouvam se za rozdychani flamewar.

Libor Kuffa