Hardware pro bezdratovy internet a Linux

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Červen 16 09:34:03 CEST 2000

U našeho providera je bezdrátový internet řešen tak, že od antény běží
normální kabel TP sítě, který je vetknut do normální síťové karty na
serveru - tedy nic závislého na nějakém OS.

Slávek.