Hardware pro bezdratovy internet a Linux

Karel Klobouk noreply na allwd.pls
Neděle Červen 18 18:08:32 CEST 2000

Pohledte na http://www.mite.cz (Wireless Internet Connection)
miteROUTER-W s kartou LUCENT/Orinoko 11Mb, instalovan LINUX, SSH ....., vice
od
marp na infonet.cz, vcetne svodu a nekolika typu anten....
Myslim, ze zatim u nas nejlevnejsi.
Karel

news:39495BD6.E8D0EB8C na telecom.cz...