V news LINUX zacatecnici nejsou

Dolecek Ales - PE xdola02 na vse.cz
Pátek Červen 16 11:00:49 CEST 2000

> From:          "Josef Broż" <jobro na volny.cz>

> Neda mi to, abych si neprilozil par polinek:

Ne prosim! Zadna polinka jinak se nam tu opet rozhori FLAME

> Podle reakci na dotaz zacatecnika je jasne, ze zde se jedna o klub
> vzdelanych lidi (bez ironie!). Proto jsou zacatecnicke dotazy nezadouci a
> univerzalni odpovedi je potom odkaz na samostudium, pripadne na vyhledani
> informaci jinde. Jenze! Jak ma zacatecnik "hledat" odpoved na svuj
> (trivialni) dotaz v naprosto neprehledne mase informaci - navic tato masa

Myslim si, ze zrovna tento dotaz byl zodpovezen velmi uspokojive.
Navic doufam, ze dotycny si radeji precte doporucene HOWTO, aby se
dozvedel PROC musi nastavit locale, misto toho aby jen opsal co mu
nekdo poradi.
Nikdo uceny z nebe nespadl. Lide by meli cist dokumentaci, ale to
neznamena, ze se nemaji ptat, kdyz necemu nerozumi. Je to spise otazka
poradi.
                                                          Ales