Několik dotazů začátečníka

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Pátek Červen 16 13:04:19 CEST 2000

  Taky si neco prihodim... a vezmu to z uplne jineho konce:

  Nedavno jsem nekde videl nejaky "apache log analyzer", jenze jsem si
myslel, ze to nebudu potrebovat. Ejhle! Uz je to tu. Takze ted premyslim,
jestli jsem to videl v konferenci (nechci se zbytecne ptat, protoze mi pak
nejaka "horka hlava" (pripojena k horkym prstum ;-)) napise RTFM, pripadne
RTF archiv, tak hledam.
  Koukal jsem se na archiv konference na www.linux.cz, ale kdyz jsem dal
vyhledavat slovo apache (a zvolil jsem 200 odkazu na strance, btw. proc
nejde vic?), tak jsem nic nenasel. Na www.apache.org taky nic. Mozna jsem to
videl na root.cz, mozna na linuxworld.cz, mozna ... denne procitam okolo
deseti ruznych serveru a samozrejme newsy. Nejhorsi je, ze jsem si 100%-ne
jisty, ze uz jsem to v minulych dnech nekde videl. :-)
  Z uvedeneho vyplyva, ze nejen zacatecnik ma podobny problem. Co se
dokumentace tyce, zda se mi, ze srovnavat dokumentaci pro linux s
windowsovou nema smysl. Linuxova je tvorena dobrovolniky, takze pokud se
nekomu neco nelibi, muze vytvorit vlastni, nebo alespon pomoci autorovi.
Nadavat na nekoho, ze to udelal nekompletni, kdyz za to nema ani lizatko
nebo lentilky (btw. moje oblibena cena za instalaci linuxu kolegum na
kolejich ;-)), je minimalne neslusne.

--
S pozdravem

Jirka "Eagle" Novak