OT:zatecnicke dotazy

David Sumsky thebigone na centrum.cz
Pátek Červen 16 10:26:04 CEST 2000

> Od: Libor Chocholaty <chocholaty na gncz.cz>
> Komu: linux na linux.cz
> CC:
> Datum: Fri, 16 Jun 2000 09:42:04 +0200
> Předmět: Re: OT:zatecnicke dotazy

skoncil - s
Microsofti

> A co Need For Speed? Age of Empires? Diablo?
> Libor
Rozumim, s gamesami pod LINUXEM to neni zatim tak jako pod
windows, ale v soucasne dobe se to zacina totalne rozjizdet(LINUX
neni primarne urcen na hrani her), z tech, co se portujou anebo
uy jsou k dispoyici: HOMAM3, QUAKE 1,2,3; Heavy Gear2, Descent3,
Kingpin, Heretic2, HopkinsFBI, atd. atd.
Ja sam si semtam na mem pocitaci zahraju Heroesy, ted tam mam i
QUAKA2 a chystam se na QUAKA3. :-()
Dave