kvalita mp3 enkoderu (long) - a taky uz uplne OT

Daniel Smolik Smolik na corpus.cz
Pátek Červen 16 13:34:22 CEST 2000

Jaroslav Lukesh wrote:

> Vubec nemusite mit hudebni vlohy. Staci jen mit zdrave slyseni. tedy zadne
> virtualni surroundy, 3D zvuky, SRS, Qsound, hally, echa, ekvalizery a
> tonove korekce radeji vyhodit (vypnout).
>
> Jediny ekvalizer co vam dovolim pouzit pro korekci kmit. char. poslechove
> mistnosti plus popr. reprobeden je EQ co ma _filtry_s_konstantnim_Q_, ten
> se chova naprosto zrcadlove, takze co mistnost v prechodovem deji prenese
> ale v sinusu ubere, tento filtr bere v uvahu nebot se chova stejne!
>
> Takovy EQ se v beznych obchodech neprodava, spis hledejte v muzikantskych,
> [...]
Pracoval jsem par let jako technik v rozhlase, je pravda, ze
je to uz trochu dele, ale pamatuji si ze LP ma nejlepsi
pomer signal/sum tak 45db mg. pasek bez dolby tak
60 db, prebuditelnost velmi mala. Takze tenhle nazor o male
dynamice CD (ze ctete
Stereo & Video a mrazite CD:-))) mi prijde trochu podivny.
CD ma minimalni
odstup signal/sum 95-100db => dynamika min 95-100db. Pokud
je CD blbe nahrane
neznamena to, ze je spatne CD jako medium.
Omlouvam se za OFFTOPIC, ale me to prjde jak sarlatanstvi.

				Dan

PS: byl jste nekdy ve studiu a videl na to se porizuje
Master zaznam ?

--
Daniel Smolik
http://www.corpus.cz