surne potrebujem pomoc

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Červen 16 15:23:41 CEST 2000

Ja mel problemy s ISA realtecem takove, ze jsem je vyhodil a dal tam
1ISA3com + 2 PCI 3com a jede kraaaaasne. taky se mi osvedcily sitovky smc
PCI - modul epic100

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC
         computer hardware and software
             note: (Bill) Gates to Hell!

----------
Odesílatel: brandis jaroslav <brandis na savba.sk>
Komu: linux na linux.cz
Předmět: surne potrebujem pomoc
Datum: 16. června 2000 12:40

Je tu niekto, kto prevadzkuje aspon dve sietove karty REALTEC8139 v jednom
pocitaci ? Mne sa nedari rozbehat ani 2 ani 3 karty. Pri 3 kartach mam
problem s IRQ a pri dvoch, mi hadze hlasky : martian source + nejake adresy
a potom ll header: ff ff ff ff ff ff xx xx xx xx xx xx (kde xx je nejaka
eth.adresa) . Pingnut nedokazem nikde. Snazim sa to rozbehat cez
LRP/Materhorn na jadre 2.2.15 s LS120. Neviete mi poradit ktorym smerom
aspon ist na vyriesenie problemu ?