mp3 enkoder a hlasitost ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Červen 16 15:46:26 CEST 2000

:> Myslim tim to, ze dnes vetsina nahravek na CD (dokonce uz i klasika!) je
:> nahravana s kompresorem dynamiky (tzv. loudness maximizery), takze
:> dynamika

ked sa tu uz zacala rozoberat takato vazna tema .. prilozim svoju otazku do
placu:

graboval som si doma a v praci z CD's nejake skladby do MP3 formatu (nemusim
tak casto menit CD v mechanike ), ale nemal som nastavenu rovnaku hlasitost
a tym padom niektore mp3 skladby su hlasnejsie ako ine ..

ako by som to mohol zrovnat ? ( niektore rozdiely su az prilis velke )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying