Efektivnost stripovani

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Červen 16 15:34:18 CEST 2000

Michal Krause wrote:
: Chystam se stavet novy server, kde budou dva 9GB Cheetahy a premyslim,
: jestli je mam stripovat nebo zda bude lepsi pokusit se rozdelit operace
: mezi oba disky na aplikacni urovni.

	Ja bych rekl, ze striping je celkem efektivni (zalezi samozrejme
na typu sluzby). FTP.linux.cz ma stripovany skoro 70GB svazek,
a podle ruznych statistik (napriklad blperf) pocet requestu za sekundu
odpovida zhruba velikosti tech disku.

	Samozrejme aplikace sama nejlip vi, jaky je jeji usage pattern,
ale podle me ve vetsine pripadu nema cenu to resit zvlast a lze to
docela dobre nechat na kernelu.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/