WinLinux 2000 Ultrasound PnP - nelze nainstalovat zvukovou kartu

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Červen 16 17:11:48 CEST 2000

Dobry den,

Karel Sovicek wrote:

> [...]
> podporovanych a dokonce i autodetekovanych zarizeni. WinLinux
> Configuration Utility 5.1 vsak kartu nedetekoval, pri pokusu o rucni
> pridani device touto utilitou se zarizeni Ultrasound PnP Synth/Codec v
> seznamu vubec nevyskytuje. Neni ani v seznamu /linux/winlinux/media.lst.
> Presto je v /Linux/lib/Modules/2_2_13/Misc/Gus.o ovladac pro Gravis
> Ultrasound audio driver Copyright (C) by Hannu Savolainen 1993-1996.
> Rucne primo z prostredi Linuxu toto zarizeni neumim pridat. Zkousel jsem
> instalovat ovladac z Linux Ultrasound Project (by Kysela) presne podle

A co Vam rekne WinLinux na

# modprobe gus

?

Jinak muzete zkusit ALSU, je to nasledovnik UltraSoundu. :
http://www.alsa-project.cz by Kysela :-)

> Patrne je tato verze Linuxu jiz o tolik
> novejsi, ze jeho instalace jiz nesla pouzit (moje domenka). Prvni
> problem byla jiz chybna detekce procesoru (script jsem nejak opravil,
> abych mu vnutil 686), ale dalsi nesrovnalosti jsem jiz nedokazal
> opravit.
>
> Dokazali jste nekdo nainstalovat Ultrasound PnP do WinLinuxu 2000? Jak?

S WinLinuxem konkretne zkusenost nemam... :-(

> Karel Sovicek

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72