WinLinux 2000 Ultrasound PnP - nelze nainstalovat zvukovou kartu

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Úterý Červen 20 10:17:29 CEST 2000

> Jinak muzete zkusit ALSU, je to nasledovnik UltraSoundu. :
> http://www.alsa-project.cz by Kysela :-)

Spravne je to www.alsa-project.org

GUS PnP mi funguje perfektne s ALSA 0.5.0-0.5.7... Instalace ALSA neni
tezka, ale ctete si pozorne readme a HowTo. Odzkouseno na RedHat 6.0 a
6.2. WinLinux jsem nezkousel, ale v zasade by nemel byt problem.

Ten stary driver od Jaroslava Kysely bych nepouzival, je fakt zastaraly.
Kysela ted pracuje pro SuSE a vyviji ALSA, coz je projekt zvukovych
driveru pro Linux. Puvodne to opravdu vzniklo z GUS driveru, ale v
soucasne dobe podporuje nekolik desitek typu karet.

POZOR, ALSA nepodporuje patch management, a asi nikdy nebude. Takze midi
vam bude hrat jen pres emulatory, jako je timidity.

--
Milos Prudek