GENTUS Linux problem

Michal Kwolek miho na centrum.cz
Pátek Červen 16 19:42:44 CEST 2000

Zdravim.
Mam k bordu (ABIT BP6) takovy prevelice humorny linux jmenem GENTUS zalozeny
na RH6.1.
Mel by mit podporu HPT366 a SMP bez nejakeho zbesileho patchovani jadra.
Nicmene ta instalace vytuhne hnet pri bootu do instalatoru. Nadetekuje to
HPT366 a obycejny intelacky radic a na nem cdromku. Pak napise ze device
neni 100% native a ze bude probe irq later. Pak napise
ide1:  irq=15 a jeste nejaka cisla zrejme io adresy
a pak to vytuhne, musim resetovat.

Zkousel jsem vypnout ACPI, prehazet karty vypnout, Plug and Pray OS a nic
:-( Windooze bezi v pohode, zadne konflikty nemam.

Ma s tim nekdo zkusenosti? Pripadne mi poradte jak mam nainstalovat Linux
aniz bych musel prehazovat disk na normalni radic a pak zase na HPT366 (to
bych jeste prezil) a pak patchovat jadro (Kdyz na to pomyslim tak se mi
otvira nuz v kapse. Kazde jadro vyzaduje jiny patch pro nektere je hotovy
pro nektere ne nektere vyzaduji jeste nejaky kernel pre_patch ci co...).