GENTUS Linux problem

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Červen 16 23:05:19 CEST 2000

On Fri, 16 Jun 2000 19:42:44 +0200, Michal Kwolek wrote:

: Mam k bordu (ABIT BP6) takovy prevelice humorny linux
: jmenem GENTUS zalozeny na RH6.1.

Hm, to je jadro, ktore Abit opatchoval a nezverejnil ako.
Andre Hedrick je z ich pristupu dost nasrany.

Abit to urobil, nech si aj riesi problemy - napiste
im bug report.

: Ma s tim nekdo zkusenosti? Pripadne mi poradte jak mam nainstalovat Linux
: aniz bych musel prehazovat disk na normalni radic a pak zase na HPT366 (to
: bych jeste prezil)

Ide to, ale je to dost neprijemne. HPT sa da na nejakych
portoch oslovit tak, ze sa ozve ako klasicky radic z roku
nula (ziadne DMA, ziadne vyssie PIO mody) - pri boote
sa povie ide2=... a on sa na to chyti.

Niekde na sieti je popis, aj som to skusal, ale potom
som radsej zostal pri klasickom radici - nemam disky,
kde by som rozdiel medzi 33 a 66 MB/s na zbernici pocitil
a HPT mi zatial pride trochu rizikove. URL uz nemam,
ale altavista by mohla nieco najst.

: a pak patchovat jadro

No tomu sa nevyhnete.

Ak HPT nepotrebujete, nepouzivajte ho - pokial nie ste
vyslovene hackerska natura a nepotrebujete viac ako
4 IDE zariadenia, mozny prinos za namahu nestoji.

Zdravi
--
				Stano