OT:zatecnicke dotazy

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Sobota Červen 17 15:29:49 CEST 2000

> Já vám rozumím, a někdy se s trochou závisti dívám na lidi, kteří si
> skutečně mohou dovolit opustit MS Windows. Bohužel mám pocit, že až příliš
> mnoho věcí na Linuxu není k dispozici, aby mohl přejít k Linuxu naprosto
> každý. Chybí tady slušnější aplikace typu Office, říkejte si co chcete, ale
> zkrátka se bohužel neobejdu bez možností čtení alespoň DOC a XLS. Různé
> aplikace typu účetnictví na Linuxu asi také nic moc. A bez těchto věcí mnoho
> lidí, kteří používají počítač k seriózní práci nemohou Windows nadobro

 Tady vas chytnu za slovo :-), M$-Win uz nemam na pocitaci cca 1.5 a mohu
rict, ze tyto M$ veci vubec nepouzivam a presto bych rekl, ze ma prace je
snad seriozni....

Ta vase veta zni jak z nejakeho materialu M$, "Linux neni spatny, ale pokud
potrebujete neco opravdoveho pouzite M$, Linux pouzivaji jen nadsenci a
studenti na hrani....

						Karel