OT:zatecnicke dotazy

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Pátek Červen 16 16:53:59 CEST 2000

>Dobry den,
>zacatecnici maji skutecne velkou sanci (vim, o cem mluvim), asi
>tak pred dvema roky jsem s LINUXEM zacal (REDHAT) a nehodlam s
>nim skoncit. S jednou veci jsem uz ale uz definitivne skoncil - s
>MS Windows, nemaji uz pro mne vyznam a nesouhlasim s Microsofti
>filosofii (nejde jim o nic jineho nez jen o prachy) a tak dnes
>mam na harddisku jen LINUX se vsim, co potrebuji ...
>Staci se snazit, zkouset a studovat a ono to potom jde samo a
>kdyz clovek nevi kudykam, pak jsou tu jeste diskuzni skupiny.
>Preji hodne stesti v ziskavani linuxich zkusenosti!
> [...]

Já vám rozumím, a někdy se s trochou závisti dívám na lidi, kteří si
skutečně mohou dovolit opustit MS Windows. Bohužel mám pocit, že až příliš
mnoho věcí na Linuxu není k dispozici, aby mohl přejít k Linuxu naprosto
každý. Chybí tady slušnější aplikace typu Office, říkejte si co chcete, ale
zkrátka se bohužel neobejdu bez možností čtení alespoň DOC a XLS. Různé
aplikace typu účetnictví na Linuxu asi také nic moc. A bez těchto věcí mnoho
lidí, kteří používají počítač k seriózní práci nemohou Windows nadobro
opustit. Některým budou chybět hry, které mě osobně nic moc neříkají. Mnoho
grafiků by asi také nenašlo ekvivalenty ke svým programům, i když jinak je
GIMP docela dobrý, ale není to všelék.

Miloslav Ponkrác