Zase ten zacatecno/k

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pondělí Červen 19 00:44:59 CEST 2000

Petr Tlust^2 <tlusty na pinguin.ph-freiburg.de> wrote:
> stale pretrvava a nezda se mi to byt tak jasne a jednoduche. Ani pomoci howto
> cz jsem nic nevyresil - hacky proste nefunguji. Predesilam, ze vse ostatni je
> ok - pismena s carkou pod cislicema, vykricnik, otaznik i vsechny ostatni
> specialni znaky odpovidaji umistenim ceske klavesnici, jen ty hacky (a u s
> krouzkem) proste nikde neexistuji. Mohu jeste doufat v reseni??

Projdete http://www.penguin.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-4.html#ss4.2 cast
"Mozne problemy" krok po kroku. Pokud se nekde vas pocitac bude chovat
jinak, nez je popsano, pokuste se to opravit, a kdyz ani to nepujde,
napiste sem, kde ty problemy nastaly.

                                                           S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229