Zase ten zacatecno/k

Petr Tlustý tlusty na pinguin.ph-freiburg.de
Neděle Červen 25 21:09:10 CEST 2000

Dne Mon, 19 Jun 2000 jste napsal(a):

> Projdete http://www.penguin.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-4.html#ss4.2 cast
> "Mozne problemy" krok po kroku. Pokud se nekde vas pocitac bude chovat
> jinak, nez je popsano, pokuste se to opravit, a kdyz ani to nepujde,
> napiste sem, kde ty problemy nastaly.

Problem nastal hned u prvniho kroku - po vypsani uvedenych prikazu se nic
neobjeví. Doufam, ze se to pise v konzoli, protoze pracuji v KDE a poustim ji z
toho. Ty prikazy jsem psal jako root. Takze nevím. Pokud mi nekdo bude chtit
pomoci - jsem opravdu nezkuseny zacatecnik, takze bych prosil polopaticky, jako
pro W-blba (tedy pro me)
Petr Tlusty