cas a 32-bit platformy

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Pondělí Červen 19 10:14:32 CEST 2000

postovni.holub na atlas.cz (=?iso-8859-2?Q?Ing._Miloslav_Ponkr=E1c?=) writes:

> Jenom by me zajimalo, jestli se jedna o normu C, nebo C++.

V norme C++ "ISO/IEC 14882-1998" ("Information Technology -
Programming Languages - C++") to neni. Mimochodem, tato norma je k
dispozici v PDF formatu za 18 USD - blize viz C++ FAQ (www.faqs.org).

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR