cas a 32-bit platformy

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Pátek Červen 16 17:00:53 CEST 2000

Pavel Kankovsky napsal:
>Tvurci C jsou chytri lide, kteri konecne pochopili, ze tomu, kdo jazyk
>uziva, je celkem na houby, ze ma short, int a long, kdyz nemuze tusit,
>do ktereho z nich -- pokud vubec do nejakeho -- se hodnoty, se kterymi
>chce pracovat, vejdou, a proto se novem ISO C (? myslim) oficialne objevi
>typy jako int32_t, int_least32_t apod. :)

Pokud je to tak, tak jste mi udělal radost. Legrační je, že norma to řeší
vždycky včas, a hlavně v době, kdy již si většina překladačů a programátorů
musela najít náhradní řešení. A pokud nebudou chtít všechno přepsat od
základu, tak budou dost zápasit. Ale to normy dělávají.

Jenom by mě zajímalo, jestli se jedná o normu C, nebo C++.

Miloslav Ponkrác