Cestina v Debianu

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Pondělí Červen 19 11:17:25 CEST 2000

On Sun, 18 Jun 2000, Petr Cech wrote:

> To je tim, ze CorelLinux pouziva Debian 2.1. Bohuzel tam jeste neni uplne
> opravena podpora cestiny, takze existuje balik czsk-slink. Stahnout lze na
> ftp.debian.cz/debian-czsk/dists/stable/binary-i386/ (czsk nebo skcz, ted
> nevim).

Pro konzoli je treba neco odkomentovat v /etc/inputrc.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711219         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *