OT:zatecnicke dotazy - ucetnictvi, sklady, ...

Horák Daniel horak na sit.plzen-city.cz
Pondělí Červen 19 15:24:52 CEST 2000

>  Kde? IMHO tady je mezera. Nevim o softu, ktery by byl neco vice nez
> penezni den. a zaroven by to nebyla obluda na oraclu. Proste neco pro
> mensi az stredne velkou firmicku a bylo by to na SQL a sitove.

Ja jsem pred rokem zacal neco takoveho (jako komerci) tvorit (IS pro
veterinarni lekare - specificka cast, sklad, ucetnictvi (zatim neni),
ciselniky vseho mozneho) - GUI wxWindows (Linux, Windows) (pro GUI praci s
DB objekty je udelana knihovna), DB server (nutne transakce) PostgreSQL
(pristup pres driver-based knihovnu, cili neni problem pouzit i jiny DB
server), cast funkci je psana jako funkce v SQL serveru. Cili je takova 2 a
pul vrstva aplikace ;-) Vazne uvazuju o otevreni kodu. Kdyz mne presvedcite,
udelam to ;-) Trochu problem muze byt, abych z toho neco mel, protoze jsem
do tohoto projektu vlozil dost prostredku, ale to je otazka vhodne zvolene
licence. Taky je mozne, ze muj kod nebude k nicemu ;-)

>  Mimo jine tato mezera je i u M$-Win, coz je dano
> nedostupnosti (financni)
> SQL pro tuto platformu. V CR se stale jede na bozske FoxPro... apod.

ale vzdyt mame PostgreSQL pro Win ;-)

> OpenSource projekt by to chtelo :-)

			Dan