ucto (was: zatecnicke dotazy - ucetnictvi, sklady, ...)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Červen 19 15:51:27 CEST 2000

On Mon, 19 Jun 2000, Horák Daniel wrote:

> [...]
> ciselniky vseho mozneho) - GUI wxWindows (Linux, Windows) (pro GUI praci s
> DB objekty je udelana knihovna), DB server (nutne transakce) PostgreSQL
> (pristup pres driver-based knihovnu, cili neni problem pouzit i jiny DB
> server), cast funkci je psana jako funkce v SQL serveru. Cili je takova 2 a
> pul vrstva aplikace ;-) Vazne uvazuju o otevreni kodu. Kdyz mne presvedcite,
> udelam to ;-) Trochu problem muze byt, abych z toho neco mel, protoze jsem
> do tohoto projektu vlozil dost prostredku, ale to je otazka vhodne zvolene

 IMHO *dobre* OpenSource projekty tvurcum pokud maji vydrz ve sve konecne
podobe zisk prinesou, i kdyz to nemusi byt primo program=penize.

 Ja jsem uz drive nekde rikal, ze by nebylo spatne, alespon na papire
pripravit model nejakeho kvalitniho systemu v teto oblasti, uz jenom
kvalitni a detailni navrh muze byt zakladem pro "neco pristiho"...

IMHO architekturou ucto-klient <-> SQL-server si nejsem jist, myslim, ze by
jeste mezi tim mel byt nejaky alikacni server. Pro zatim by stacil modularni
klient/server, ktery by delal abstarktni vrstvu pripravujici a starajici se o
formulare + ciselniky + data + moduly + usery + prenost takto pripravenych
dat ke klientovy. Zobrazenych dat by bylo ponechano klientske casti (ktera
by mohla byt libovolna HTML/wxWindows/KDE...)

 Do neceho takoveho by se pak "vepsalo" ucetnictvi.

 Bohuzel, to chce lidi, protoze delat neco takoveho jako jedno-muzny projekt
je blbost. Pokud by se naslo alespon 5 lidi, kteri by do toho sli, tak bych
se i pripojil :-)

> licence. Taky je mozne, ze muj kod nebude k nicemu ;-)

 Verim, ze vyvojari PG pisi dobry kod :-)

 ...ja vim od kud vitr fouka :-)))

						Karel