OT:zatecnicke dotazy

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na praha1.ff.cuni.cz
Pondělí Červen 19 15:14:41 CEST 2000

Karel Berkovec wrote:

>  zkousel jsem word2x - prevadi DOC do LaTeXu nebo textu - (+cstocs) a byl
> jsem docela spokojen, ale asi to neni plnohodnotna alternativa
>
> zdravim karel.

No jo, jenze ja to pak zase musim odevzdat elektronicky, nejenom na
papire. Mne jde o to, jaky format mam pozadovat po tech institucich a
pak jim to v nem zase vratit. Ted tu zkousim siag, ale nepodarilo se mi
ho zkompilovat v Solarisu.

Hanka
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                      Charles University