OT:zatecnicke dotazy

Karel Berkovec kber8678 na artax.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Červen 19 20:25:18 CEST 2000

> No jo, jenze ja to pak zase musim odevzdat elektronicky, nejenom na
> papire. Mne jde o to, jaky format mam pozadovat po tech institucich a
> pak jim to v nem zase vratit. Ted tu zkousim siag, ale nepodarilo se mi
> ho zkompilovat v Solarisu.

 Pozadovat standardni formaty. Bohuzel mam jiste pochybnosti, ze Vam z
uradu poslou dokument v SGML. IMHO dokud nebude existovat _plnohodnotna_
alternativa MS Office, nebo dokud se MS nenauci respektovat standardy, lze
jen tezko predpokladat, ze dostanete dokumenty 100% prenositelne.

prijemny den
karel.