ucto (was: zatecnicke dotazy - ucetnictvi, sklady, ...)

David Janko djanko na infoware.cz
Pondělí Červen 19 16:39:41 CEST 2000

>  IMHO *dobre* OpenSource projekty tvurcum pokud maji vydrz ve sve konecne
> podobe zisk prinesou, i kdyz to nemusi byt primo program=penize.
>
>  Ja jsem uz drive nekde rikal, ze by nebylo spatne, alespon na papire
> pripravit model nejakeho kvalitniho systemu v teto oblasti, uz jenom
> kvalitni a detailni navrh muze byt zakladem pro "neco pristiho"...
>
> IMHO architekturou ucto-klient <-> SQL-server si nejsem jist, myslim, ze by
> jeste mezi tim mel byt nejaky alikacni server. Pro zatim by stacil modularni
> klient/server, ktery by delal abstarktni vrstvu pripravujici a starajici se o
> [...]

To silne pripomina "muj" univerzalni infosystem - ktery bohuzel pro nedostatek
casu zije uz skoro 2 roky jen v hlave me a meho kolegy + na papire. Jestli z te
prace mezitim nechcipnu, rad se take pripojim ...

David.