ucto (was: zatecnicke dotazy - ucetnictvi, sklady, ...)

Horák Daniel horak na sit.plzen-city.cz
Pondělí Červen 19 17:22:12 CEST 2000

> [...]
>
> IMHO architekturou ucto-klient <-> SQL-server si nejsem jist,
> myslim, ze by
> jeste mezi tim mel byt nejaky alikacni server. Pro zatim by
> stacil modularni
> klient/server, ktery by delal abstarktni vrstvu pripravujici
> a starajici se o
> formulare + ciselniky + data + moduly + usery + prenost takto
> pripravenych
> dat ke klientovy. Zobrazenych dat by bylo ponechano klientske
> casti (ktera
> by mohla byt libovolna HTML/wxWindows/KDE...)

z toho vyplyva takovy OpenSource SAP ;-) - a podle mne to vubec neni spatny
napad, jejich programovaci jazyk ABAP/4 je docela zajimavy

je mozne si objednat CD se "zakladem" SAPu pro Linux na
http://www.sap.com/linux/ (jen trochu pozor na HW pozadavky - doma jsem si
to nenainstaloval ;-() - minimalne to muze byt inspirace, jak se to dela ve
velkem

ja jsem dospel k tomu, ze interface k datum se da docela snadno omezit na
nekolik komponent (browser, master-detail browser, editor "polozky" (i s
detaily), vstupni komponenty (pro kazdy SQL typ nebo jako vyber z nejakeho
selectu) a jejich tvorbu vicemene zautomatizovat

>  Do neceho takoveho by se pak "vepsalo" ucetnictvi.
>
>  Bohuzel, to chce lidi, protoze delat neco takoveho jako
> jedno-muzny projekt
> je blbost. Pokud by se naslo alespon 5 lidi, kteri by do toho
> sli, tak bych
> se i pripojil :-)

ja jsem pro vytvoreni tymu, ktery by neco vyprodukoval - uz je to vic nez
potreba

			Dan