ucto (was: zatecnicke dotazy - ucetnictvi, sklady, ...)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Červen 19 17:44:54 CEST 2000

On Mon, 19 Jun 2000, Horák Daniel wrote:

> z toho vyplyva takovy OpenSource SAP ;-) - a podle mne to vubec neni spatny
> napad, jejich programovaci jazyk ABAP/4 je docela zajimavy

Nevim, ma-li smysl kopirovat neceho jako SAP, naopak zacinajici projekt ma
moznost vyuzit od zakladu veci novodobych/budoucich. Tim nemyslim, ze by se
mel znova objevovat b-tree nebo hash...

> ja jsem pro vytvoreni tymu, ktery by neco vyprodukoval - uz je to vic nez
> potreba

 Ja jsem pro vytvoreni tymu, ktery vytvori impementovatelny navrh a pak to
bude-li mit silu implementuje.

IMHO by se tim dalo i zivit, stredne velka firmicka bude vzdy potrebovat
support.

					Karel