FTP install exited abnormally

Vladislav Švadlenka vladislav.svadlenka na trion.cz
Úterý Červen 20 07:42:40 CEST 2000

Zkoušel jsem mockrát česky, anhlicky a jednou ze zoufalství italsky - porad
to same.

Zdenek Pizl <zdenek.pizl na pegas-dk.cz> píše v diskusním
příspěvku:394ED409.9FDCAFBD na pegas-dk.cz...

skončí ve fázi post install hláškou:

síti), několik bootnet.img (různé updaty),  několik různých FTP serverů pro
Win98 už nevím co dál.
a je to přes FTP servery realizovaný na woknous síti.