FTP install exited abnormally

Vladislav Švadlenka vladislav.svadlenka na trion.cz
Středa Červen 21 22:59:19 CEST 2000

Vyřešeno - může za to bill. FTP server musí být na nějakém unixu, pokud je
na woknouzs,nějak se mrví dlouhé názvy (asi) a výsledek ke signal 11 na
závěr

Vladislav Švadlenka <vladislav.svadlenka na trion.cz> píše v diskusním
příspěvku:394f0414.0 na news.cvut.cz...
> Zkoušel jsem mockrát česky, anhlicky a jednou ze zoufalství italsky -
porad
> to same.
>
> Zdenek Pizl <zdenek.pizl na pegas-dk.cz> píše v diskusním
> příspěvku:394ED409.9FDCAFBD na pegas-dk.cz...

> skončí ve fázi post install hláškou:

> síti), několik bootnet.img (různé updaty),  několik různých FTP serverů
pro
> Win98 už nevím co dál.
DNS),
> a je to přes FTP servery realizovaný na woknous síti.

Zkuste