Tlusty klient a tenky server Re: presmerovani vystupu Xwindows, tenky klient a tlusta sekretarka

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Úterý Červen 20 08:04:54 CEST 2000

Daniel Smolik wrote:
> [...]

A ako to ma ten server kreslit rukou???? musi to lokalne vykreslovat to
sa robi vzdi ;)

a co tak namatkou xfs ? ten je naco abi sa nanho ludia pozerali?

to tiez vyriesi xfs

> Jak kde. Pokud mate bezdiskovy terminal staci jen kernel,
> libc, Xserver.

a zalezi aj co chcete na sekretarku staci stara 486 z 40MB HDD (ak sa
nechces otrabvovat z bootovanim po sieti) na pracu z grafikou budes vzdi
potrebovat nejake delo. a hlavne nezatazuje to tak siet ako vnc

P.S.

Aky je ten tensi klient ako X terminal?

--
Zivot ma len jednu ulohu.