Tlusty klient a tenky server Re: presmerovani vystupu Xwindows, tenky klient a tlusta sekretarka

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Středa Červen 21 11:10:01 CEST 2000

> A ako to ma ten server kreslit rukou???? musi to lokalne vykreslovat to
> sa robi vzdi ;)

a nielen to ale pokial sa pouzije trebars qnx s photonom tak to bude
riesenie na 1 disketu (ale to nie je gnu...)

> a co tak namatkou xfs ? ten je naco abi sa nanho ludia pozerali?

> to tiez vyriesi xfs

ak z nejakeho dovodu nemate rad xfs su aj ine font servery, v kazdom
pripade na sieti staci jeden font server co moze byt prave ten "tenky"
server

> a zalezi aj co chcete na sekretarku staci stara 486 z 40MB HDD (ak sa
> nechces otrabvovat z bootovanim po sieti) na pracu z grafikou budes vzdi
> potrebovat nejake delo. a hlavne nezatazuje to tak siet ako vnc
>
> P.S.
>
> Aky je ten tensi klient ako X terminal?

ono pokial sa na xovy protokol hodi kompresia tak to chodi uzasne super aj
po desiatkovom eternete

dz