Vice virtualnich domen v Sambe

noel na beta.cermak.cz noel na beta.cermak.cz
Úterý Červen 20 13:28:56 CEST 2000

Zdravim,

tak jsem se taky nechal zlakat Sambou. a narazil ksem na tento
problem.
Chtel jsem miti ve firme nekolik win domen. Usmyslel jsem si pro
tento pripad pouzit sambu a prislusne WORKGROUPS v konfiguracnim
souboru nastavovat dle aktualniho uzivatele, resp. jeho netbios
jmena. To, ze standartni NT servery zvladaji pouze jednu domenu na
stroj, to bych nejak prekous, inu W-NT. Zjistil jsem ale, ze Samba se
tohoto schematu drzi take a to dost uporne. Proste mi nejde pomoci
include souboru toto predefinovat. Po prostudovani vseho mozneho jsem
usoudil, ze to asi bude vlastnost, nikoliv chyba, nebo spatna
konfigurace.
Neprijemne je take to, ze pokud mi nesouhlasi jmeno pracovni skupiny
definovane v klientovi W95 a na sambe, tak v tom klinetovi nevidim
sitove okoli.
Zaver tedy je, ze pokud budu mit jedem stoj se sambou, budu taky mit
je jednu WIN domenu a nebudu umet rozlist skupiny, napr vyroba,
sprava, ...

Ma nekdo jiny napad jak z toho ven ?

diky

--