Vice virtualnich domen v Sambe

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Červen 20 11:35:50 CEST 2000

On Tue, 20 Jun 2000 noel na beta.cermak.cz wrote:

> Chtel jsem miti ve firme nekolik win domen. Usmyslel jsem si pro
> tento pripad pouzit sambu a prislusne WORKGROUPS v konfiguracnim
> souboru nastavovat dle aktualniho uzivatele, resp. jeho netbios
> jmena. To, ze standartni NT servery zvladaji pouze jednu domenu na
> stroj, to bych nejak prekous, inu W-NT. Zjistil jsem ale, ze Samba se
> tohoto schematu drzi take a to dost uporne. Proste mi nejde pomoci
> include souboru toto predefinovat. Po prostudovani vseho mozneho jsem
> usoudil, ze to asi bude vlastnost, nikoliv chyba, nebo spatna
> konfigurace.
Ja bych to spise videl na tu spatnou konfiguraci. Podle me totiz SMB
nesnese, aby kazdy klient videl jiny server, potazmo na stejne adrese.
Tohle se tusim resi pres virtualni interface na sitove karte a samba se
binduje na kazde pod jinym jmenem, takze jsou vsechny ty worgrupy videt
soucasne. Ale nikdy jsem to nedelal, takze presne nevim, mam ale za to, ze
jsem na to kdysi narazil v nejakem souboru v doc adresari.

Bezpecne vim, ze jsem sambu uz videl bezet timhle zpusobem u nekoho
jineho. Jinak v kazde worgrupe musi mit server jine jmeno, protoze jinak
to zase nechodi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.