ucto

Jozef C. Chocholacek Jozef.Chocholacek na qbizm.com
Úterý Červen 20 12:15:03 CEST 2000

Honza Pazdziora wrote:
> ucetnictvi nikdy nemuze fungovat ;-), tak jsou ty skriptovaci jazyky
> myslim velmi vhodne, protoze u tech webovskych serveru si clovek
> platformy casto nemuze diktovat a skriptovaci jazyky ho od rozdilu
> odfiltruji. Otazka je, jestli tady lidi neznaji spis PHP, ale pokud
> byste zvazovali Perl a mod_perl, pripadne s horkou novinkou AxKit pro
> XML server-side transformaci, byla by to dost bomba, protoze databaze

  Prihrejem si polievocku: a co Java? Je platformovo nezavisla a
Apache + ApacheJServ najdete tiez skoro vsade.

  [Este by som nieco pridal, ale to by uz bola reklama :) Ale koho to
zaujima, nech sa pozrie na URL v mojej signature :)]

>  Honza Pazdziora | adelton na fi.muni.cz | http://www.fi.muni.cz/~adelton/

J.Ch.
| Ing. Jozef Chocholacek            Qbizm technologies     |
| Jozef.Chocholacek na qbizm.com       Division INET-Services |
| +420 5 41242414                   http://www.qbizm.com/  |