ucto

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Úterý Červen 20 09:52:13 CEST 2000

On Tue, 20 Jun 2000 09:09:46 +0200, Mila Kuchta <mila.kuchta na atlas.cz> wrote:

> tom se se to vyda pod nejakou opensourcovou licenci, zrejme GPL (minimalne
> jadro). Uzivatelske rozhrani kompletne pres web, s moznosti rozsireni pro
> nejaky offline frontend. Jednak by to melo umet sklady, mzdy, ale take
> elektronicky obchod a stavbu dynamickych webu. Zatim to jede na volne
> siritelnem sybase, ale jelikoz je to implementovano formou pluginu, tak by
> nemel byt problem pridat dalsi. Minimalne oracle, mysql (kde bude trochu
> problem s transakcema), mozna postgre. Posledni dobou jsme vedli diskusi, ze
> [...]

Pokud uz clovek jednou udela ten krok, ze se rozhodne pro web jako
rozhrani (par mesicu zpet se tady tusim probiralo, ze delat pres web
ucetnictvi nikdy nemuze fungovat ;-), tak jsou ty skriptovaci jazyky
myslim velmi vhodne, protoze u tech webovskych serveru si clovek
platformy casto nemuze diktovat a skriptovaci jazyky ho od rozdilu
odfiltruji. Otazka je, jestli tady lidi neznaji spis PHP, ale pokud
byste zvazovali Perl a mod_perl, pripadne s horkou novinkou AxKit pro
XML server-side transformaci, byla by to dost bomba, protoze databaze
tam mate pres DBI opravdu zadarmo. Na neco takoveho bych byl mozna
i schopen urvat nejaky cas.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.