Vice virtualnich domen v Sambe

noel na beta.cermak.cz noel na beta.cermak.cz
Úterý Červen 20 14:45:37 CEST 2000

> Ja bych to spise videl na tu spatnou konfiguraci. Podle me totiz SMB
> nesnese, aby kazdy klient videl jiny server, potazmo na stejne adrese.

no, zrejme jsem nebyl uplne presny. jedna se o to, ze v hlavnim conf
souboru je definovana skupina, netbios jmeno a nekolik alias jmen.
pokud se klient pokusi pripojit se bud k domene (tj one skupine),
nebo libovolnemu alias jmenu serveru, tak je vse relativne OK.
Nefunguje to, kdyz se klient pokousi pripojit k hlavnimu jmenu
serveru.
Dobra, klient se pokousi pripojit na server s jednim z alias
jmen (ne ke jmenu domeny). Pokud mam  v conf souboru volbu CONFIG
FILE, melo by v teto chvili zahajit zpracovani tohoto configuracniho
souboru, protoze jeho jmeno prave souhlasi pozadavkem od klienta
(promenna %L). Vsechny ostatni dosud nactene konfuguracni prikazy by
mely byt zapomenuty a melo by zacit nacitat uplne znova od zacatku z
tohoto noveho conf souboru. Vsechno to funguje, az na to zapominani.
Pracovni skupinu a netbiosova jmena nereaguji.

> Tohle se tusim resi pres virtualni interface na sitove karte a samba se
> binduje na kazde pod jinym jmenem, takze jsou vsechny ty worgrupy videt
> soucasne. Ale nikdy jsem to nedelal, takze presne nevim, mam ale za to, ze
> jsem na to kdysi narazil v nejakem souboru v doc adresari.
>
> Bezpecne vim, ze jsem sambu uz videl bezet timhle zpusobem u nekoho

nevzpomenete si kde to bylo ? Usetrilo by to hrommadu casu.

> jineho. Jinak v kazde worgrupe musi mit server jine jmeno, protoze jinak
> to zase nechodi.

to samozrejme mam

zdravim

--