streamer & I/O error

phof7180 na ss1000.ms.mff.cuni.cz phof7180 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Úterý Červen 20 14:51:02 CEST 2000

Minuly tyden jsem poslal dotaz ohledne problemu s mym streamerem, kdy
ftape-tools hlasi I/O error.

> tomu ftmt musite dat nejaky prikaz.
Aha, pardon, zapomnel jsem, problem byl pri prikazu status.

> Ja bych jeste zkontroloval messages
Ve /var/log/messages je spousta zprav, ale prilis moudry z nich nejsem.

> k provozovani ftape na urcitych FDC radicich je
> nutne mit pripojenou disketovou mechaniku.
mechanika je pripojena

V priloze posilam zpravy v messages po provedeni
1) ftmt -f /dev/qft0 status
- Zde jsem se dozvedel, ze paska neni zformatovana, tak jsem to zkusil
napravit pomoci ftformat, ale ten mi ohlasi chybu pri prikazu status.
2) ftformat -f /dev/ftape -m probe

Nevite nekdo, kde muze byt chyba?

Diky,

PH.