Pomaly tisk z SO

Jiri Biba student bibaj na feld.cvut.cz
Úterý Červen 20 15:18:52 CEST 2000

    Ahoj priznivci Linuxu!

    Poslednich par dnu jsem stravil lokalizaci SO - podarilo se.
    Napsal jsem si instalacni skript (docela hezkej :-))), ktery zaregistruje
    Type1 fonty do SO (ktere musi byt prirozene nekde na disku -
    nektere ceske distribuce toto maji) - pokud by nekdo
    vedel, kam ho na Inetu umistit, aby byl dostupnej, necht se ozve
    (nemam svoje stranky).

    A tak jsem si rekl, ze si neco z SO vytisknu.
    Mam HP DeskJet 520. V printtoolu jsem si nastavil prislusny
    filtr a bylo - tisknou chodi - krasny PS fonty... ehm... teda ne cesky
    - to to nejak neumi (pokud tohle nekdo uspokojive vyresil - tedy ne stylem
    levou rukou za pravym uchem, at se ozve), ale co me zere mnohem vic
    je, jak pomalu a hlavne jakym zpusobem to tiskne. Takova
    bejvala BT100 by byla proti moji HP ucineny blesk. Tisk je neuveritelne
    pomaly - nevim, jak ten filtr funguje, nicmene posuv neni na sirku trysek,
    coz by se dalo prirozene ocekavat - ale asi polovicni ci tretinovy. Navic mam
    ten pocit, ze je barva naplacana ve vrstvach na sobe, (asi takhle:
                    -----------
                        -----------
                            ---------
    takze jedna A4 vyda alespon za dve (co do spotreby toneru) a
    hlavne to trva tejden, nez se neco vytiskne - je silene malej posun papiru.

    Nevedel by nekdo o jinym filtru (ja pouzivam filtr z distribuce RH6.1 - je to
    tusim RPMko jmena rhs-filter... nebo tak nejak)
    anebo jak to proste zaridit (teda krome zakoupeni PS tiskarny - to je trochu
    drahy reseni), aby byl tisk tak rychly, jako pod M$ Win a spotreboval jen
    tolik barvy, co je potreba?

                                                Diky Bebe