ucto (was: zatecnicke dotazy - ucetnictvi, sklady, ...)

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Úterý Červen 20 15:26:38 CEST 2000

Petr Snajdr wrote:

> Proc PostgreSQL neuprednostnit pred MySQL?

MySQL je dabelsky rychlej a to se v pripade dynamickych webu pocita. Ale
jak uz jsem uvedl je to ve forme pluginu a neni tedy problem si jakykoli
plugin dopsat. Konkretne plugin Sybase ma 800 radku.

 >  > > by se tokomplete prepsalo pro perl, ktery ma ve forme DBI uz podporu mnoha > >
databazi hotovou. Docela by me tedy zajimal Vas nazor na takovy system v >
> perlu. Ja jsem spis "ceckar", takze si tim moc jisty nejsem, ale urcite >
> vyhody tomu uprit nelze. >

> Pokud jediny duvod, ktery k tomu mate je DBI tak bych se do toho
>nepoustel. > Pokud vas projekt splnuje to, ze je maly (nekolik stovek
>radku), nebude ho > treba nikdy nejak moc rozsirovat a potrebujete opravdu

Proc by ho nebylo mozno efektivne rozsirovat?

>(zbytecne) komplikovany > jazyk - pak je Perl dobra volba.  Jinak mi trochu
>pripomina auto, ktere > se da ridit jako auto, traktor, letadlo, bagr, tank
>a ponorka (a dalsi). Tomu > se da rikat vyhoda i komplikace. Zalezi na tom

Zkousel jste delat slozitejsi operace s textama v C :-((