Pomaly tisk z SO

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Červen 21 06:19:47 CEST 2000

>     Ahoj priznivci Linuxu!
>
>     Poslednich par dnu jsem stravil lokalizaci SO - podarilo se.
>     Napsal jsem si instalacni skript (docela hezkej :-))), ktery
> zaregistruje
>     Type1 fonty do SO (ktere musi byt prirozene nekde na disku -
>     nektere ceske distribuce toto maji)

No i ja se s tim kdysi paral, nechal si zde poradit a nakonec jsem pouzil
navodu z http://www.root.cz. Je k tomu potreba knihovny Zdenka Kabelace
libI18Nforce.so.0.0 a ta lokalizace netrvala ani 30 minut. SO se podle
tohoto navodu spousti pomoci scriptu, ktery obsahuje tyto radky:

#!/bin/sh
LC_ALL=de
LC_CTYPE=cs_CZ
LD_PRELOAD=/lib/libI18Nforce.so.0.0
export LD_PRELOAD LC_ALL LC_CTYPE
soffice $*

	Adresar se StarOffice musi byt pridany do promene PATH a promena
LC_ALL musi byt nastavena na jinou hodnotu nez cs_CZ aby poscriptove soubory
generovane SO byly pro ghostscript citelne a vytiskly se spravne s hacky a
carkami.
	Ceske fonty se dle tohoto navodu nastavuji primo ze SO nastrojem
Printer Setup.
	Cele jsem to pouzil v kombinaci SO 5.1 a RH 6.1cz (Cpress)

	Tisk je stejne rychly jako z kazde jine aplikace, ktera tiskne pres
Ghostscript.