Lazarus - rozchodil to nekdo?

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Červen 21 08:54:16 CEST 2000

Ahoj vsem,

stahl jsem z http://lazarus.freepascal.org  zdrojaky a zacal s tim
experimentovat, lec nezadarilo se. Po mnoha hodinach prace je vysledek ten,
ze po klepnuti na ikonu mi problikne uvodni obrazovka s logem a konec.
Vzhledem k tomu, ze je k dispozici bidne malo dokumentace, bude problem s
tim, ze asi nejsou spravne knihovny na tom pravem miste. Mate s tim nekdo
nejake zkusenosti?

S pozdravem Zdenek Bohm

P.S. Mam tu k tomu kupu poznamek. Vhodnych jako studijni material k tomu,
kudy nejit, kde jsou slepe ulicky. Vzhledem k tomu, ze jsem rozchodil
alespon kompilator, muze to nekoho zajimat. Pokud mate zajem, poslu.