dosemu, novell a pdether

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Středa Červen 21 07:47:51 CEST 2000

On Tue, 20 Jun 2000, Petr Zapadlo wrote:

> Natahnu lsl, pak pdether, ipxodi a vlm. Vse probehne v pohode, zadna
> chybova hlaska, jen vlm napise ze nelze se pripojit k preferovanemu
> serveru a ze mam zkontrolovat kabling.

Jedine co se mi podarilo zprovoznit je ipxsupport on, novell_hack dosnet
off, a nahrat VLM. Novel mi pod tim bezi, a treba skolni agenda SAS
take. Ta je napsana ve FoxPro. Kdyz jsem spoustel pouze FoxPro,
bylo je treba spustit nejakou 8086 verzi. Pokud jsem spoustel 386 (286?)
verzi okamzite to spadlo.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711219         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *